دکتر فاطمه نعمت اللهی تله ویزیت

دلایل نیاز به لابیاپلاستی

لابیاپلاستی در دسته جراحی های زیبایی واژن قرار دارد . امروزه جراحی زیبایی واژن در بین بانوان بسیار رایج شده است ،اما ممکن است در این بین ،هنوز افرادی ندانند که لابیاپلاستی چیست و چه فوایدی دارد .  آیا لابیاپلاستی بر میل جنسی زن تاثیر می گذارد ؟؟

 

رابطه جنسی یکی از ارکان اصلی در زندگی زناشویی است ،در صورتی که میل جنسی زن کاهش یابد این رابطه دچار اختلال می‌گردد. جراحی لابیاپلاستی تنها مربوط به لابیا نمی‌باشد و به اعصاب حسی زنان به نام کلیتوریس نیز مرتبط است ، در نتیجه لازم است حتما در انتخاب متخصص زنان خود دقت کنید، زیرا در این بخش اعصاب متعددی وجود دارد و در صورتی که جراح زیبایی زنان از تجربه کافی بر خوردار نباشد ممکن است فرد دچار عوارض گردد .

 

مطلب پیشنهادی دکتر فاطمه نعمت اللهی: علل کاهش میل جنسی در زنان

 

گاهی فرد قبل از جراحی به دلیل پوست اضافه موجود در این ناحیه هیچ تحریکی را احساس نمی‌کرد ،اما با استفاده از جراحی لابیا پلاستی نه تنها میل جنسی او کاهش نیافته بلکه جراحی لابیاپلاستی سبب افزایش میل جنسی هم می‌شود .

 

دلایل نیاز به لابیاپلاستی

  • بزرگی لابیاها سبب کاهش یافتن تحریک کلیتوریس شود .
  • به دلیل ارثی و ژنتیکی لب‌های واژن با یکدیگر نامتقارن باشد.
  • احساس درد و خارش به دلیل بزرگی لابیاها و سایش آن ها به لباس زیر، ناراحت کننده شود .
  • تمایل به زیبایی ناحیه تناسلی
  • بزرگی لابیاها سبب عدم رعایت بهداشت در این ناحیه شود .

تمامی این‌ها می‌تواند از دلایل انجام جراحی لابیاپلاستی باشد .

 

تاثیر جراح زیبایی در نتیجه لابیاپلاستی

از آنجا که اندام تناسلی زن یک ناحیه حساس می‌باشد ،دکتر نعمت‌اللهی بهترین متخصص زنان توصیه می‌کنند که این جراحی حتما توسط افراد مجرب و حرفه ای در این رشته انجام شود . دکتر نعمت‌اللهی در زمینه انواع جراحی‌های زیبایی واژن خصوصا لابیاپلاستی تجربه دارند و بانوان بعد از جراحی می‌توانند از نتایج حاصل لذت ببرند .

 

 

آیا کاهش میل جنسی بعد از لابیاپلاستی صحت دارد ؟

از آنجا که نقطه تحریک بانوان در قسمت لابیاها بیشتر بوده ،برخی از بانوان تصور دارند با انجام لابیاپلاستی تحریک جنسی در این ناحیه کاهش می‌یابد، باید گفت این تصور تنها بانوان را از داشتن ناحیه تناسلی زیبا محروم می‌سازد و کاملا غلط است . اندازه لابیاها چه بزرگ باشد و چه کوچک سبب تحریک می‌شود ،چه بسا لابیا بزرگ سبب می‌شود که فرد از میل جنسی کمی برخوردار باشد .

لابیاپلاستی علاوه برافزایش میل جنسی سبب افزایش اعتماد به نفس فرد نیز می‌شود، زیبایی ناحیه تناسلی تاثیرات مثبتی بر روابط زناشویی دارد. اگر شما هم از اندام تناسلی خود رضایت ندارید بهتر است با متخصص زنان مشورت کنید .

مطلب پیشنهادی وب سایت دکتر فاطمه نعمت اللهی: از متخصص زنان نترسید!
مقالات مرتبط
جدیدترین مـقالات آموزشی
ساعات حضور در مطب
شنبه الی چهار شنبه: صبح ها از 8 الی 12
تلفن: 88430922-021
بالا