دکتر فاطمه نعمت اللهی تله ویزیت

آیا عفونت واژن باعث خونریزی می شود؟

عفونت واژن باعث درد کشاله ران و همچنین ایجاد میکروب ها و ویروس های داخل آن، خونریزی و نشان دادن بیماری عفونت واژن به افراد می شود. اگر خونریزی مکرر و درد کشاله ران دارید، توصیه می کنیم سریعا به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید. زیرا این وضعیت، یعنی عفونت، می تواند آغاز بیماری های زنان باشد. همچنین می توانید بدون مداخله و درمان در مرحله بعدی به نتیجه ای برسید که منجر به مرگ شود. به همین دلیل، همه زنان، صرف نظر از سن، باید معاینات معمول سالانه واژن خود را انجام دهند.

اندام های تناسلی به خصوص در این دوره های زمانی می توانند در معرض خطر بزرگی قرار گیرند. داروهایی که استفاده می کنیم و هر چیزی که می خوریم می تواند بازگشت منفی به ما داشته باشد

آیا عفونت واژن باعث درد کشاله ران می شود؟

آیا عفونت واژن باعث درد کشاله ران، خونریزی، لکه بینی می شود؟ آیا عفونت واژن باعث تهوع، درد معده می شود، معاینه چگونه انجام می شود؟

درد اینگوینال یکی از پیامدهای عفونت واژن در زنان است. همچنین می تواند نشانه بیماری های دیگر باشد. به عنوان مثال، می تواند بسیاری از بیماری ها مانند جمع شدن کیست در تخمدان ها و تشکیل خونریزی را به همراه داشته باشد. مطالعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد عفونت از طریق رابطه جنسی یا توالت‌هایی که خارج از خانه وارد می‌شویم نیز به دست می‌آید. به خصوص خانم ها باید تا حد امکان هنگام ورود به توالت های عمومی از آن اطلاعات استفاده کنند. اگر در شرایط بسیار سختی قرار دارند، باید پس از اطمینان از بهداشت استفاده شوند.

آیا عفونت واژن باعث لکه بینی می شود؟

از آنجایی که عفونت واژن در اندام های تناسلی زنان است، باعث ایجاد لکه بینی نیز می شود. هنگامی که رابطه جنسی دارید، باعث درد شدید و بسیاری از فرآیندهای خونریزی می شود. اگر با وجود تمام این علائم به پزشک مراجعه نکنید، ممکن است در آینده با یک بیماری بزرگ دست و پنجه نرم کنید. به خصوص مادران نباید فراموش کنند که دختران کوچکی دارند و ممکن است لازم باشد در مورد نحوه تمیز کردن اندام تناسلی فرزندان خود صحبت کنید.

آیا عفونت واژن باعث تهوع می شود؟

عواقبی مانند حالت تهوع را در پی خواهد داشت. عفونت در رحم در مدت کوتاهی شروع به تبخیر می کند. این کار نتایجی مانند حالت تهوع و استفراغ را به همراه دارد. این افراد باید بدون وقفه در کنترل پزشک معالجه شوند. زیرا عفونت واژن وضعیتی است که منجر به نازایی می شود. ما باید با در نظر گرفتن این وضعیت مداخله کنیم.

آیا عفونت واژن باعث درد معده می شود؟

از جمله پیامدهای عفونت و التهاب در ناحیه واژن، درد معده نیز می باشد. با این حال، هر چیزی که به ذهن شما می رسد، مانند خونریزی، استفراغ، درد در کشاله ران، تمام بدن شما را از ناحیه واژن تحت تاثیر قرار می دهد. این وضعیت باید با کمک پزشکان متخصص درمان شود. در غیر این صورت ممکن است با عواقب منفی مانند التهاب تخمدان ها و حتی نازایی و برداشتن تخمک مواجه شوید. به خصوص در افرادی که بچه می خواهند و سن کمتری دارند، لازم است بدون ایجاد وقفه در این وضعیت برای کنترل به پزشک مراجعه کنند.

معاینه عفونت واژن چگونه انجام می شود؟

اگر قبلاً پروسه بارداری داشته اید، مادران باردار با آن غریبه نخواهند بود. اگرچه برای کسانی که مرحله بارداری را پشت سر نگذاشته اند کمی دردسرساز است، اما رفتار کارشناسانه پزشکان در مدت کوتاهی باعث تسکین بیمار می شود. معاینه با قرار دادن وسیله ای به نام اسپکولوم از طریق واژن انجام می شود. به لطف این دستگاه می توان ناحیه واژن مانند التهاب و عفونت را کنترل کرد. بنابراین، پزشکان با تصاویر اولتراسوند اطلاعاتی در مورد اینکه چه رویکردی باید اتخاذ کنند و در چه مرحله ای روند درمان است، به دست می آورند. در نتیجه این نتایج، شما با دارو یا روش دیگری درمان خواهید شد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

 

مقالات مرتبط
جدیدترین مـقالات آموزشی
ساعات حضور در مطب
شنبه الی چهار شنبه: صبح ها از 8 الی 12
تلفن: 88430922-021
بالا