دکتر فاطمه نعمت اللهی تله ویزیت

درمان مشکلات ارگاسم بانوان

بسیاری از زنان، از ناتوانی جنسی در زمان رابطه جنسی و مشکلات ارگاسم، رنج میبرند. رابطه جنسی بهتر منجر به انرژی بیشتر، خلاقیت بیشتر، افزایش اعتماد به نفس ، افسردگی کمتر و بهبود سلامت کلی می شود.

اختلال برانگیختگی جنسی زن  (معمولاً اما نه همیشه همراه با اختلال میل جنسی). زنانی که از این کار رنج می برند ممکن است بخواهند رابطه جنسی برقرار کنند اما در برانگیختن لذت ارگاسم بسیار دچار مشکل هستند. 

به یاد داشته باشید که این یک اختلال شمرده نمی شود مگر اینکه زندگی زن را مختل کند. حدود 10٪ از خانمها از این مشکل رنج می برند. رابطه جنسی بهتر منجر به انرژی بیشتر ، خلاقیت بیشتر ، افزایش اعتماد به نفس و افسردگی کمتر می شود. 

زنان با تحریک نقطه O به ارگاسم میرسند دربسیاری از زنان تحریک این نقطه کاهش می یابد یا از بین میرود رد این مرحله او شات این مشکل را درمان می کند.

ارگاسم شات، روشی ساده و بدون نیاز به جراحی است که جهت درمان اختلالات جنسی، تقویت واژن و ارگاسم، استفاده میشود.

شیوه درمان مشکل ارگاسم با او شات

در این روش، پلاکت و PRP (پلاسمای غنی از پلاکت)، از گلبول های سفید و قرمز فرد، جداسازی میشود. پلاکت ها حاوی مقادیر بالایی گلیکوپروتئین هستند که فاکتور رشد و یا سیتوکینین هم نامیده میشوند. سپس این پلاکت ها به اطراف کلیتورها و بخش فوقانی واژن  تزریق میشوند. این دو ناحیه، از مهم ترین نقاط در زمان برقراری رابطه جنسی هستند. در نتیجه با تحریک واژن، فعالیت سیستم ارگاسم بیشتر میشود.

غلظت کلسیم در بافت بیشتر از خون میباشد. میزان بالای کلسیم کلراید، با تحریک پلاکت ها، منجر به آزادسازی حداقل 7 فاکتور رشد، تحریک سلول های بنیادی و در نهایت منجر به رشد بافت های جوانتر میشود.  دکتر  PRP را به نقطه o تزریق میکند. نقطه O، مجموعه ای از ساختارهاست که سیستم ارگاسم را فعال میکند.

O shot با تحریک سلول های بنیادی، سلول های جدیدی را در بافت های مجاور تولید میکند. فاکتورهای رشد موجود در PRP، با تولید سلول های جدید:

  • جابجایی سلول های جدید در اطراف نواحی تزریق را افزایش میدهد
  • سلول های آسیب دیده را ترمیم میکند
  • طول عمر سلول های موجود را بیشتر میکند

تمامی این موارد، منجر به جوان سازی بافت واژن و در نتیجه تقویت ارگاسم میشود.

مزایای درمان مشکلات ارگاسم با   O shot

  • تحریک بیشتر کلیتورها
  • نرم و جوان تر شدن پوست واژن
  • تنگ تر شدن پوست واژن
  • ارگاسم قوی تر
  • لذت جنسی بیشتر
  • افزایش قوای جنسی
  • کاهش درد در زمان مقاربت
  • کاهش یا رفع بی اختیاری ادرار

درمان بی اختیاری ادرار با O Shot

با وجود اینکه O shot روشی جهت افزایش لذت جنسی است، اما بسیاری از زنان اعلام کردند که مشکل بی اختیاری آنها برطرف نشده.

O shot، با استفاده از فاکتور رشد موجود در بدن، تحریک کلاژن و بافت های پیوندی بدن، بی اختیاری ادرار را کاهش میدهد، بدین گونه که تزریق در برآمدگی مجاری ادرار انجام میشود، تا هم اندازه ماهیچه های دیواره واژن افزایش یابد و هم مجاری ادراری مسدود شوند.

نتیجه:

تشکیل بافت جدید در اطراف واژن و کلیتوریس، منجر به جوانسازی واژن افزایش لذت جنسی و در نهایت رفع مشکل ارگاسم میشود.

این روش به صورت موضعی و با یک کرم بی حس کننده در محل تزریق، انجام میشود.

 

 


 

مقالات مرتبط
جدیدترین مـقالات آموزشی
ساعات حضور در مطب
شنبه الی چهار شنبه: صبح ها از 8 الی 12
تلفن: 88430922-021
بالا