دکتر فاطمه نعمت اللهی تله ویزیت

مسائل جنسی که مردان به اشتباه نگران آن هستند

سایز آلت مردان برای خانم‌ها مهم است! در یکی از تحقیقاتی که انجام شد، فقط یک درصد از خانم‌ها گفتند که سایز آلت همسرشان خیلی مهم است، ۲۰ درصد معتقد بودند که مهم است و مابقی گفتند که اصلا اهمیت ندارد.

 

- رضایت جنسی زنان به میزان توانایی همسرش در رساندن او به ارگاسم بستگی دارد! مطالعات انجام شده نشان می‌دهند که زنانی که از بهترین رابطه جنسی‌شان یاد می‌کنند، به ارگاسم اشاره‌ای ندارند و بیشتر، میزان عشق و علاقه و آرامش روانی برایشان اهمیت دارد.

 

- رابطه جنسی با استفاده از کاندوم لذت کمتری دارد! در یکی از مطالعات وسیعی که انجام شد، افراد معتقد بودند که لذت رابطه جنسی با استفاده از کاندوم به همان اندازه رابطه بدون کاندوم است و حتی در میزان ارگاسم آن‌ها نیز تأثیری ندارد.

 

 - مردانی که دچار زودانزالی هستند نمی‌توانند همسرشان را ارضا کنند! این یک تصور غلط است. امروزه روش‌های زیادی برای درمان زودانزالی وجود دارد از جمله دارو، کاندوم تأخیری، داشتن رابطه مکرر و تمرینات انقباضی مربوط به آلت.

 

- تعداد کمی از مردان دچار مشکلات جنسی هستیم! براساس آخرین آمار، ۵۲ درصد از مردان، ادعا کردند که دارای نوعی از مشکلات جنسی چه به طور خفیف و چه شدید هستند.

 

- نرسیدن به ارگاسم مشکلی است که نیاز به درمان دارد! این وضعیت زمانی به مراجعه به پزشک نیاز دارد که بیش از سه ماه و به طور مرتب اتفاق بیافتد. گاهی ممکن است بر اثر خستگی و یا مصرف زیاد کافئین مرد به ارگاسم نرسد.

 

- مردانی که پا به سن می‌گذارند نمی‌توانند به ارگاسم برسند! با افزایش سن، ممکن است مردان هم مانند زنان به تحریک جنسی بیشتری احتیاج داشته باشند تا به ارگاسم برسند. علت آن کاهش سطح تستوسترون، عوارض جانبی برخی داروها و مشکلات سلامتی است وگرنه هیچ محدودیت سنی برای رسیدن به ارگاسم وجود ندارد.

مقالات مرتبط
جدیدترین مـقالات آموزشی
ساعات حضور در مطب
شنبه الی چهار شنبه: صبح ها از 8 الی 12
تلفن: 88430922-021
بالا