دکتر فاطمه نعمت اللهی تله ویزیت

مزایای استفاده از اپلیکیشن های مدیریت قاعدگی

طی چند سال گذشته شاهد اوج‌گیری تولید اپلیکیشن‌های حوزه سلامت بوده‌ایم که عمده این محصولات کیفیت خوبی داشته‌اند.اپلیکیشن های مدیریت قاعدگی بانوان در زمینه‌ی سلامت و بهداشت زنان شروع به فعالیت کرده و خدمات متنوع و گسترده‌ای ارائه می‌دهد که به زنان کمک می‌کند تا مدیریت بیشتر و دقیق‌تری بر وضع سلامت خود داشته باشند. این اپلیکیشن ها به معنی واقعی کلمه جامع هستند و خدمات موجود در آن، ابعاد مختلفی از نیازهای ویژه زنان را پوشش می‌دهد که تقویم قاعدگی، بارداری و شیردهی سه جزء مهم آن هستند.

 

فواید استفاده از اپ مدیریت قاعدگی:

-هرگز نگران از دست دادن داده‌های خود نباشید. از داده‌ها به صورت اتوماتیک نسخه پشتیبان تهیه و به Dropbox شما ارسال و ریکاوری می‌شود.

-پشتیبان گیری دوره خود و اطلاعات ردیاب چرخه به تلفن یا ایمیل

-حالت بارداری هنگامی که شما باردار هستید و یا بارداری شما به پایان رسیده

- وزن و نمودار دما

-طراحی منحصر به فرد دفتر خاطرات

- چرخه قاعدگی و بازه تخمک‌گذاری خود را به‌آسانی مدیریت می‌کنید

-اگر قصد بارداری دارید،میتوانید به موقع اقدام کرده و زمان را مدیریت کنید

-چرخه قاعدگی و سلامت خود را با پزشک متخصص زنان به اشتراک بگذارید

- در دوره قاعدگی به سلامت روان خود کمک می‌کنید

- تکنیک‌های خودمراقبتی مفیدی را می‌آموزید

زمان آن رسیده است که به جای رنگی و یا قرمز کردن صفحات تقویم های کاغذی تان برای ثبت قاعدگی یا شمارش روزها برای رسیدن به آن، از یک تقویم هوشمند استفاده کنید.دنبال کردن سیکل و زمان های قاعدگی برای خانم ها دارای اهمیت زیادی می باشد، اهمیت این قضیه تا آنجاست که حتی می تواند یکی از روش ها و راه های موثر برای پیشگیری از بارداری را به دنبال داشته باشد.شاید در گذشته این امر یعنی پیگیری دوره قاعدگی برای خانم ها یک امر بعید و دشوار به شمار می آمد اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن اپ های مختلف در این زمین، این مشکل برای خانم ها تسهیل شده است.

بانوان عزیز می توانند با کمک امکانات و برنامه های هوشمندی که وارد دنیای گوشی های هوشمند شده اند دوران قاعدگی آرامی را بگذرانند.این اپ ها به شما این امکان را می دهد که روابط زناشویی بهتر و بدون استرسی را تجربه کنید و همچنین از باردرای تان لذت ببرید.کمک این برنامه ها می توانید دوره های قاعدگی تان را به خوبی مدیریت کنید و بدون هیچ استرسی روز شروع دوره بعدی تان را پیش بینی کنید.همچنین می توانید از طریق این اپ و داده هایی که به آن می دهید روزهای تخمک گذاری تان را پیش بینی کرده اقدام به باروری نمایید.ثبت علائم جسمی و روحی روزانه مانند خونریزی، ترشح، درد و… و همچنین نشان دادن میزان شانس باروری هر بانو در تمامی روزهای ماه، شمارش بارداری هفته به هفته و … از قابلیت هایی است که این اپلیکیشن ها به شما می دهند.

 

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.
مقالات مرتبط
جدیدترین مـقالات آموزشی
ساعات حضور در مطب
شنبه الی چهار شنبه: صبح ها از 8 الی 12
تلفن: 88430922-021
بالا