دکتر فاطمه نعمت اللهی تله ویزیت

اگر لابیای شما خیلی بزرگ باشد می‌تواند باعث این مشکلات شود

ناحیه واژن شما، از جمله لابیا یا لب فرج، بخش حساسی از آناتومی شما است که نیاز به مراقبت آگاهانه و فهمیده دارد. اگر لابیای شما بیش از حد بزرگ است، وضعیتی که به عنوان هیپرتروفی لبی نیز شناخته می‌شود، ممکن است نسبت به این قسمت از بدن خود احساس منفی داشته باشید.
 
دکتر فاطمه نعمت اللهی، اینجا هستند تا به شما کمک کنند. مراقبت‌های عمومی زنان و جوان‌سازی واژن، و همچنین جراحی‌های کم تهاجمی و زیبایی را از مطب خود در موقعیت مناسب ارائه می‌دهد.
 
برای بیمارانی که لابیای بیش از حد بزرگ دارند، دکتر نعمت اللهی مراقب این نوع مسائل است و گزینه‌های درمانی موثر و کم تهاجمی را برای ارائه تسکین واقعی توصیه می‌کند.
 
لابیاهای داخلی و خارجی شما از بافت‌های ظریف فرج و واژن محافظت می‌کنند، اما اگر بیش از حد بزرگ باشند، می‌توانند بیشتر از اینکه کمک کنند، مانع شوند. هنگام رسیدگی به امور شخصی در حمام، لابیای بیش از حد بزرگ شما ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در بهداشت شود که می‌تواند خطر ابتلا به عفونت را افزایش دهد.
 
همچنین ممکن است متوجه شوید که لابیای بیش از حد بزرگ می‌تواند باعث شود که در انواع خاصی از لباس‌ها، لباس‌های زیر، فعالیت‌ها یا حتی وضعیت‌های نشستن احساس ناراحتی کنید. با اعصاب زیادی که از ناحیه تناسلی شما عبور می‌کند، بافت اضافی برای نیشگون گرفتن در آن محل می‌تواند به یک مشکل واقعی برای زندگی روزمره شما تبدیل شود!
 
علاوه بر  مسائل عملکردی ، اگر احساس می‌کنید که لب‌های شما بیش از حد بزرگ هستند، ممکن است با مشکلات روانی و عاطفی مرتبط با عزت نفس خود دست و پنجه نرم کنید. این امر به ویژه در صورتی صادق است که از نظر جنسی فعال باشید یا بخواهید اینگونه باشید و احساسات منفی خجالت، شرم یا بیزاری نسبت به ظاهر تناسلی خود احساس کنید.
 
عزت نفس و سلامت جنسی شما بخشی از سلامت و تندرستی کل بدن شما است و دکتر نعمت اللهی تمام نیازهای عمومی زنان و زایمان شما را جدی می‌گیرد و در مورد مسائل عملکردی و عاطفی به شما مشاوره می‌دهد و گزینه‌های درمانی را توصیه می‌کند که می‌تواند کمک کند.

درمان برای لابیای بیش از حد بزرگ

دکتر نعمت اللهی، روش‌های جراحی مانند  لابیاپلاستی را ارائه می‌کنند که می‌تواند اندازه و مشخصات لابیای بیش از حد بزرگ شما را کاهش دهد، و شما را از دردسر، خجالت و سایر مشکلات احتمالی در مسیر نجات دهد. ما روش شما را تا حد امکان کم تهاجمی نگه می داریم.
 
ما طیف کاملی از گزینه‌های درمان زیبایی و عمومی زنان را که قابل تنظیم هستند، مانند جوان‌سازی واژن، درمان‌های اختلال عملکرد جنسی یا بی‌اختیاری ادرار، و خشکی واژن ارائه می‌کنیم. اینها شامل درمان‌های پزشکی بازسازی‌کننده مانند درمان پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) و روش‌های غیرجراحی برای سفت کردن پوست و افزایش جریان خون در اطراف ناحیه واژن است.
 
در قرار بعدی خود در مورد نگرانی‌های خود در مورد ناحیه تناسلی خود با دکتر فاطمه نعمت اللهی در سامانه TeleVisit صحبت کنید. شما نیازی به نگرانی ندارید.
دکتر نعمت اللهی سلامت و تندرستی کل بدن شما را همیشه در اولویت قرار می‌دهد.
 
در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.
مقالات مرتبط
جدیدترین مـقالات آموزشی
ساعات حضور در مطب
شنبه الی چهار شنبه: صبح ها از 8 الی 12
تلفن: 88430922-021
بالا