دکتر فاطمه نعمت اللهی تله ویزیت

ترمیم پارگی بخیه واژن پس از زایمان طبیعی

به دنیا آوردن فرزند و زایمان طبیعی یکی از بزرگترین لذت های زندگی است اما در طی دوران بارداری و هنگام زایمان ممکن است واژن شما آسیب ببیند. خبر خوب این است که راه های جبران این آسیب وجود دارد. پس از زایمان می توانید رژیم غذایی مناسب و ورزش کگل برای ترمیم محل بخیه خود را آغاز کنید و پس از چندین ماه در صورت عدم مشاهده نتایج دلخواه می توانید به جراح زنان برای مشاهده و انجام هریک از روش های درمانی مراجعه کنید.

برای انتخاب نوع عمل یا هر روش درمانی تنها کافی است  عکس محل پارگی بخیه زایمان را توسط اپلیکیشن تله ویزیت TeleVisit جهت بررسی بفرستید وارزیابی محل بخیه پارگی زایمان با استفاده از این آپ تله ویزیت مقدور است. این نکته را مدنظر قرار دهید که بدون معاینه و مراجعه حضوری نیز انتخاب نوع روش ترمیمی واژن بعد از زایمان مقدور می باشدو بهتر است قبل از هرچیز عکس محل پارگی بعد از زایمان را از طریق سامانه TeleVisitبرای جراح متخصص زنان از طریق اپلیکیشن تله ویزیت TeleVisitبفرستیدتا در صورت نیاز به عمل جراحی زیبایی ویا ترمیمی این عمل برای شما توسط جراح زنان انجام شود.

همچنین چنانچه قصد انجام عمل زیبایی یا ترمیمی دارید و در انتخاب عمل جراحی خود شک دارید پیشنهاد می کنیم به سایت تله ویزیت مراجعه کنید و عکس ناحیه بخیه زایمان را بفرستید و نوبت عمل دریافت کنید.

 

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.
مقالات مرتبط
جدیدترین مـقالات آموزشی
ساعات حضور در مطب
شنبه الی چهار شنبه: صبح ها از 8 الی 12
تلفن: 88430922-021
بالا