دکتر فاطمه نعمت اللهی تله ویزیت

ROMA

ROMA


زنان مبتلا به علائم سرطان تخمدان و توده های تخمدانی در درجه اول به متخصصان زنان مراجعه می کنند. دستورالعمل های Triage از کالج زنان و متخصص زنان و زایمان و انجمن زنان و زایمان توصیه می کند زنان با توده لگن در معرض خطر ابتلا به سرطان تخمدان به متخصصان زنان و زایمان مراجعه کنند. درمان تخصصی در مقایسه با بیمارانی که توسط جراحانی که با مدیریت سرطان تخمدان آشنایی ندارند مقایسه می شود ، نتایج بیمار را بهبود می بخشد و در نتیجه عوارض کمتری و میزان زنده ماندن بالا تر است.
 

شما میتوانید از طریق سامانه تله ویزیت به صورت آنلاین ویزیت شوید.

 شما می توانید به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید یا اگر وقت مراجعه به پزشک را ندارید یا دسترسی به یک پزشک متخصص زنان و زایمان خوب برای شما سخت است، پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از سامانه پزشکی از راه دور تله ویزیت به صورت آنلاین  با دکتر نعمت اللهی متخصص زنان و زایمان به صورت متنی ارتباط برقرار کنید.

خطر الگوریتم بدخیمی تخمدان (ROMA) شامل آنتی ژن سرطان 125 (CA125) ، پروتئین اپیدیدیم انسانی 4 (HE4) و یائسگی برای تعیین زنان با توده های تخمدانی در یک گروه پر خطر یا کم خطر برای یافتن یک بدخیمی تخمدان ROMA برای زنانی نشان داده می شود که معیارهای زیر را دارند: بزرگتر از 18 سال ، دارای توده تخمدانی که برای آن جراحی برنامه ریزی شده است .

 در زنان قبل از یائسگی ، خطر الگوریتم بدخیمی تخمدان (ROMA) با مقدار 1.14 یا بیشتر نشان دهنده خطر بالای یافتن سرطان تخمدان اپیتلیال است ، در حالی که مقدار ROMA کمتر از 1.14 نشانگر خطر کم یافتن سرطان تخمدان اپیتلیال در هنگام جراحی است.

در زنان یائسه ، مقدار ROMA 2.99 یا بیشتراست. نشان دهنده خطر بالای سرطان تخمدان اپیتلیال است ، در حالی که مقدار ROMA کمتر از 2.99 ، خطر کمی برای سرطان تخمدان اپیتلیال در هنگام جراحی را نشان می دهد.
 

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید
مقالات مرتبط
جدیدترین مـقالات آموزشی
ساعات حضور در مطب
شنبه الی چهار شنبه: صبح ها از 8 الی 12
تلفن: 88430922-021
بالا